23 Ocak 2009 Cuma

tembellik bitti........


herkese selamlar
artık mümkün olduğunca sitemi güncellemeye çalışacağım..
doğru söylemek gerekirse içimde eskisi gibi blog yazma hevesi yok. ama öylebir bağ ki kopamıyorum.. tamamen ben artık blog yazmıcam diyemedim. ve tekrar yazmaya karar verdim.. ne de olsa hemen hemen hergün. arkadaş blogları takip ediyodum. neler yazmışlar neler yapmışlar diye bakıyodum..sadece yorum bırakamıyodum.. artık yorumlara ve yazılara devam inşallah..
hemen hemen 3 aydır yazmamışım. tabi bu 3 ay da tarifler de birikti ... tariflere geçmeden önce size kızımın ilk karnesini göstermek istiyorum.. anaokuluna gidiyo ve bugün ilk karnesini aldı.. çok mutlu oldu.. tabi ben de çok gururlandım.. inşallah hayatı boyunca hep başarılı olur güzel kızım..

şimdilik bu kadar ....en kısa zamanda tekrar burdayım...

3 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Minik Azra'yı tebrik ediyorum

Hoşgeldin Elifcim tarİflerini bekliyorum.Ayrıca ufaklık nasıl? ne kakadarlık oldu?

mutlu haftasonlarıı

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Elifcim Allah yardımcın olsun.Bana buzdolabından ziyade insanlar kokuyormuş gibi geliyor.Deli oluyorum zaman zaman:)kalkıp onları çamaşır suyuylada yıkayamıyorumm
Oğluşunuda Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin.Benim oğlana blogcu kardeş geliyor yani:)

tarif ekleme meselesine gelince o tarifler günlük değil canım,çoğu zaman yemek bile yapmıyorum yada basit şeyler atıştırıyoruz
tarifler genelde çoğunluk itibariyle arşivden:)
mutlu pazarlar

hdidem95 dedi ki...

tebrik ediyorum kızınızı ömür boyu başarılı olur inşallah sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails