17 Şubat 2009 Salı

ŞEYTAN KURABİYE




Malzemeler:
250 gr kakaolu kekun ( sinangil kakaolu kekunu kullandım) eğer kek ununuz yoksa benim gibi 3 çorba kaşığı kakao yarım paket kabartma tozu aldığı kadar un la yapabilirsiniz.
1 büyük çay bardağı sıvıyağ

2 yumurta

, yarım su bardağı pudraşekeri

2 yemek kaşığı süt

not: sıvı yağ yerine erimiş ılık 1 büyük çay bardağı margarin veya tereyagı ekleyebılırsınız. o zaman hamura daha iyi hakim olabilirsiniz..

kreması
1 paket krem peynir (labne) veya tuzsuz 2 su bardağı lor peynir
1 su bardağı pudra şekeri

125 gr tereyağı oda ısında beklemiş.

tarif kibele sofrasından..........

ismini nerden almış bilmiyorum ama lezzeti ismine benzemiyo...güzel.. tarifi aynen aktardım.. bende zaten aynen tarife uydum.. benimkiler fazla kabardı sadece...
ama tadı güzeldi.. bir gece de hepsi bitti...

banu hanıma bu güzel tarif için teşekkür ederim..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ellerıne saglık cook guzel olmus.
aslında cok sevındım tarıfı yapan bırkac arkadas yapamdılarını guzel olmadıgını sorunun ne olduğunu cok sordular ınan cok uzulmustum ama sen harıka yapmıssın demekkı tarıfte sorun yok :)
sevgıler...

Disalce dedi ki...

kibelenin tarifleri gerçekten güvenilir...

sende harika yapmışsın..bire bire aynısı olmuş..ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Elifcim merhaba canım Banumun her tarifi muhteşem lezzette.Seninde el
lerine sağlık harika olmuş kurabiye
sevgiler...

sihirlirloklava dedi ki...

selam kurabiyenin adı dikkatimi çekti bakmaya geldim...güzel ve kolay bir tarifi varmış.ellerinize sağlık...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Benimde görüntüsüne bayıldığım bir tarif. Deniycem yakında:)

Ellerine sağlık canım ,nefis görünüyor..

sarımutfak-hande dedi ki...

görüntü güzel gerçekten ama ismi kötü:):)
ellerine sağlık cnm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails