25 Şubat 2008 Pazartesi

arkadaş günümüz









bilindiği gibi evhanımlarının en büyük zevklerindendir altınlı paralı günler. bizde arkadaşlarımızla hem ayda bi toplanıp kaynaşmak hemde hazır toplanmışken ufakta olsa bi para döndürmek için böyle bi gün yapıyoruz .bir seneden fazladır devam ediyor ve çok ta büyük zevk alıyoruz.işte geçen hafta sıra bendeydi .arkadaşlarım için hazırladıklarımın resimleri ve tarfleri şöyle:
  1. peynirli poğaca
  2. sosisli milföy(resimi yok)
  3. makarna salatas
  4. tahinli kurabiye
  5. mozaik pasta ve balkabaklı pasta
  • poğaca; bir bardak margarin sıvıyağ karışımı,yarım bardak süt,bir bardak yoğurt,kabatma tozu ,bir yumurta ve aldığı kadar un . bütün malzemeler karıştırılıp yoğurulur, yumuşak bir hamur elde edilir. hamurun içine peynir ve maydonoz da katılır ve tekrar yoğurulur yuvarlak şekiller verilir
  • makarna salatası;makarnaları iki ayrı tencerede haşladım. birine kırmızı birine yesil gıda boyası kattım. süzme işleminden sonra içine garnitur salatalık turşusu mısır kattım ve mayonezlı yoğurtla karıştırdım
  • tahinli kurabiye tarifini portakal ağacından aldım.



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails