15 Ağustos 2008 Cuma

ZENCEFİLLİ KURABİYE


malzemeler;
170gr tereyağı
1 bardak toz şeker
1 yumurta
2 bardak un
60 ml pekmez(su bardağının dörtte biri kadar)
1 yemek kaşığı toz zencefil
1 tatlı kaşığı tarçın
2 tatlı kaşığı kabartma tozu
yarım çay kaşığı tuz

bütün malzemeleri karıştırın ve hamuru yarım saat dinlendirin
şekil verin ve 170 derece fırında 8-10 dakika pişirin.fırını kapatın ve 5 dakika da fırının kapağını açmadan bekletin.. daha sonra fırından çıkarın ve soğutun..
Posted by Picasa

7 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

SLM İLK YORUM BENDEN GELSİN :=)) HARİKA GÖRÜNÜYOR CNM ELLERİ
NE SAGLIK
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Adsız dedi ki...

yerim ben bunu ya çok şirinn

ellerine sağlık
sevgilerr

karakazan dedi ki...

Hep merak etmisimdir zencefilli kurabiyeyi,hic deneme firsatim olmadi.Tadini merak etmiyor degilim.Sirin olmuslar eline saglik,Elifcigim.

sevgilerimle,serap...

Unknown dedi ki...

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun.

Aymen dedi ki...

Hayırlı Kandiller

Adsız dedi ki...

canım kurabiyen pek nefis olmuş ellerine sağlık kirpilerine de bayıldım..sevgilerimle canımcım

Leyla Poyraz dedi ki...

Elifcim kurabiyelerin çok güzel olmuş özelliklede kirpi kurabiyen..
ellerine sağlık.. görüşmek üzere... sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails