4 Mart 2008 Salı

ETKİNLİK


BİLMİYORUM DAVET EDİLMEDEN ETKİNLİKLERE KATILABİLİRMİYİM AMA KATILMAK İSTİYORUM BAYAT EKMEKLER ETKİNLİĞİNE.
İŞTE BUDA TARİFİM;

  • BİRBAKDAKSÜT
  • 6-7 TANE TOST EKMEĞİ(BAYT EKMEKLERDE OLABİLİR)
  • BİR YUMURTA
  • İSTENİLENÇEŞİT PEYNİR(BEN TEL PEYNİR KULLANDIM)
  • TUZ ,KEKİK,NANE,KARABİBER
  • İSTEĞE GÖRE SUCUK

SÜTÜN İÇİNE BÜTÜN MALZEMELER KATILIR VE ÇIRPILIR.EKMEKLERİN ÜZERİNE DÖKÜLÜR.FIRINDA EKMEKLER KIZARTILIR. ENSON PEYNİR LE SUCUK ÜSTLERİNE KONUR VE BİRAZDA BOYLE FIRNDA TUTULUR. PEYNIRLER ERİYİNCE SERVİSE HAZIRDIR.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ziyaretin icin tesekurler, baya ekmekler etkinligine katilmana sevindim. Tabiki etkinlik icin yapilan tarifleriniz ve resmi ile beraber e mail atmaniz gerekiyrodu. Sorun degil ben bos bir vaktimde yayinlayacagim insallah selamlar..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails