7 Nisan 2008 Pazartesi

BLOG KAYIT YAZILI YORUMLARA DİKKAT

SAKIN SİZDE BENİM DÜŞTÜĞÜM HATAYA DÜŞMEYİN. KENDİ ELERİMLE ŞİFREMİ VERDİM ONLARIN ELİNE .İNANIN İKİ GÜN BİLGİSAYARIN BAŞINDAN KALKMADIM VE EN SONUNDA HALLETTİM.BLOGSPOTTA BU SORUNU ÇÖZMEK O KADAR ZORKİ.TAM O YARDIM SAYFASI İNGİLİZCE. OYÜZDEN NE YAPTIĞIMI NASIL YAPTIĞIMI SORSANIZ ANLATAMAM. TAM YENİ BİR BLOG AÇIP TARİFLERİMİ ORAYA KOPYALA YAPIŞTIR YAPACAKTIM VE BU ÇOK ZOR OLACAKTIKİ . BİR ANDA BAKTIM MİNK EVİMİN İÇİNDEYİM. O KADAR SEVİNDİMKİ ANLATAMAM. BANDEN DESTEĞİNİ ESİRGEMEYEN DOSTLARIMA ÇOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM İNŞALLAH KİMSENİN BAŞINA GELMEZ. ÇOK ZOR BİR DURUM.
LÜTFEEN BU YORUMLARA DİKKAT EDELİM.işte yorum bu.sanki gerçekten bloggerden geliyomuş gibi



Google Kayıt dedi ki...
http://www.blog-ekle.net.tc/
http://www.bloggerkayit.com.au.tc/

Blogunuzun; Google ve Diğer Google Gibi Gelişmiş Arama Motorlarına Kayıt Yaptırmanız ve Bu Sayede Ziyaretçi Sayısını Artırmanız İçin Google Blogger.Com Tarafınca Geliştirilmiş Ek Hit Alım Sitemizden Giriş Yaparak Ziyaretçilerinizi Artırmaya Başlayabilirsiniz...
Kesinlikle ve Kesinlikle; Ziyaretçilerinizde Artış Olacağını Farkedeceksiniz...

http://www.bloggerkayit.com.au.tc/
http://www.blog-ekle.net.tc/

© 2008 Blogger.Com Destek Hattı

10 yorum:

keskinli dedi ki...

selam ben keskinli
aynisi gecen hafta benim basimada geldi blogcu sayfama ama ben sifre felan vermemistim ama sükür halletik
dün aycada yorum yazmisti senin icin ona yorum yazmistim söyle yapsin diye
cok gecmisler olsun canim sevgiler

. dedi ki...

CANIMMMM COK SEVINDIM BIR BILSEN NASIL SEVINDIGIMI.KESKE NASIL BIR YORUM OLDUGUNUDA YAZSAYDIN BIZE D�N BENDE BLOGUNUN TRAFIGINI ARTTIRMAK ICIN GOGLEEE BILMEM NEYE KAYIT OLUN DIYE YORUM ALDIM.
ALLAHTAN B�YLE SEYLERE HIC ITIBAR ETMEM G�ZELIM.
AMA NE GIBI BIR YORUM VE NERDEN GELDI ONUDA BU YAZINA ALIRSAN INSANLARA COK YARDIMCI OLURSUN TATLIM.
HADI GECMIS OLSUN,SEVGILER BENDEN:)))

Adsız dedi ki...

Elifcimmmmmm....ne kadar harika gene aramıza döndün...:))) blogun iki gün sessiz kaldı ama sononda kurtarabildinya ne kadar güzel..çok sevindim canım....
eger bir faydamız olduysa ne mutlu bize...
Geçmiş olsun canımcım....

Adsız dedi ki...

Çok Çok geçmiş olsun...blogunuzu kurtarabildiğinize sevindim...bu kabu iki gün sürdü ama sonu mutlu bitti....
tekrar geçmiş olsun canım....
sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba,
Blog manşetten başlığı görüp,geldim.
Bizleri uyardığın için teşekkür ederim.
Bir önce ki yazının yorumlarına bakıp,nasıl bir yorum olduğunu gördüm,sayende bu konuya dikkat edicem.
Sorunu halledip,sayfana kavuştuğun için çok sevindim,Allah kimseyi çaresiz bırakmasın.
Bu arada babaannen için çok geçmiş olsun,İnşallah şimdi daha iyidir.

ilham perisi dedi ki...

Elif Aycan�n blogunda sikinti yasadigini g�rd�m.Blogu kurtardigina sevindim demek istedim.
Cok gecmis olsun..

. dedi ki...

CANIM BENIMMM ISTE BENDE BLOGCUDAKI BLOGUMA BÖYLE BIR YORUM ALDIM,TAHMIN ETIGIM GIBI HEMENNDE SILDIM ZATEN HIC ITIBAR ETMEDIM.BU YORUMU SAYFANDA GÖREN ARKADASLAR HIC OLMAZSA AYNI YANILGIYA DÜSMEZLER.
CANIMMM COK GECMIS OLSUN TATLISIM:)))

ab-ı hayat dedi ki...

Tekrar aramızda olduğun için çok sevindim,geçmiş olsun canım.


Rabbim böyle insanların eline fırsat vermesin inşallah...


sevgilerimi gönderiyorum....

pelince dedi ki...

Bende aldım aynı mesajı ama dikkate almamıştım..Çok geçmiş olsun..Buraya yazıp yol göstermen çok iyi oldu..
Sevgiler

karakazan dedi ki...

Bende kaptirdim ve yeni sayfa acip kopyaladim resimlerimi simdiki sayfama.:(
Geri alamadim ben,senin aldigina cok sevindim canim.

sevgilerimle,serap.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails