23 Nisan 2008 Çarşamba

SÜTLAÇ




ÖNCELİKLE BÜTÜN DÜNYA ÇOCUKLARININ 23 NİSAN BAYRAMINI KUTLUYORUM.




DÜN AKŞAM TATLIYI ÇOK SEVEN EŞİM BENDEN SÜTLAÇ İSTEDİ. ZATEN BENİMDE UZUN ZAMANDIR CANIM ÇEKİYODU.HEMEN İNTERNETTEN TARİFLERE BAKTIM VE MUTFAĞA GEÇTİM. KÖYDEN SÜTÜMÜZ DAHA YENİ GELMİŞTİ. TAZE TAZE MİSS GİB SÜT. ÖNCE YARISIYLA YOĞURT MAYALADIM. BİRAZINI KIZIM İÇİN AYIRDIM. PEK SÜTÜ SEVMEZ AMA GENEDE BAZEN BİNBİR NAZLA İÇİRİYOM.






SONRA SÜTLACI YAPMAYA BAŞLADIM.


1 BUÇUK ÇAY BARDAĞI PİRİNCİ SEÇİP YIKAYIP BİRZCIK SUYLA PİŞİRDİM.


PİRİNÇ SUYUNU ÇEKİNCEE..


1 KİLO SÜTÜ İÇİNE BOŞALTTIM


10 DAKİKA ARA ARA KARIŞTIRARAK PİŞİRDİM.


AYRI Bİ YERDE İKİ KAŞIK NİŞASTAYI BİR BARDAK KADAR SOĞUK SÜTLE ERİTTİM VE KAYNAYAN PİRİNÇLİ SÜTÜN İÇİNE YAVAŞ YAVAŞ YEDİRDİM. Bİ 5 DAKKA DA ÖYLE PİŞİNCE..


İÇİNE 2 BUÇUK SU BARDAĞI ŞEKERİ DÖKTÜM.


VE TABİ Bİ PAKETTE VANİLYA.. KARIŞTIRARAK ON DAKKA PİŞİRDİM VE OCAĞIN ALTINI KAPATTIM.




KASELERE BOŞALTTIM.BİR KAÇ TANESİNİ FIRINA KOYMADAN BIRAKTIM. O ŞEKİLDE OLUNCA ÜSTÜNE KAKAO DÖKÜP YİYORUM. ASLA SÜTLACI TARÇINLA FALAN YEMEM. SÜTLAÇ VARSA MUTLAKA KAKAO OLMALI. YOKSA YİYEMİYORUM




KASELERİ BİR TEPSİYE KOYDUM KASELERİN YARISINA KADAR SU DOLDURDUM


FIRINA VERDİM. YARIM SAAT KADAR FIRINDA KALDI




ÜSTLERİ KIZARINCA FIRINDAN ALDIM


.SİZDE SÜTLAÇ YAPARSANIZ MUTLAKA BU TARİFLE YAPIN DERİM BEN.




ŞİMDİ BEN BİR KASE SÜTLAÇ DAHA YİCEM.

3 yorum:

. dedi ki...

ELIFIMMM HARIKA,BIR SÜTLAC OBUR OLARAK YEMEYE DOYAMAM KESIN SÜTLACINI:)))
ELINE SAGLIK,IYI GÜNLER BEBEYIM:)))

Zeynep dedi ki...

Sütlacı çok severim. Seninki de nefis görünüyor, ellerine sağlık!

antepası dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM
MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails