29 Eylül 2008 Pazartesi

bayramınız kutlu olsun


♥ Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!


bugün bayramımı geçirmek için şileye ailemin yanına gidiyorum.. dolayısıyla 10 gün bloğumla ilgilenemeyeceğim..bütün arkadaşlarımın dostlarımın ziyertçilerimin ramazan bayramını en içten dileklerimle kutluyorum..

HAYIRLI BAYRAMLAR.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

You have a very nice blog.
Tell me what you think about mine.

Adsız dedi ki...

Bayramlar berekettir,umuttur,özlemdir.Yarınlar niyettir ve duaların kabül olsun , sevdiklerin hep seninle olsun Bayramınız Kutlu Olsun
öptüm şeker

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Bayramı bayram gibi yaşamak dileğiyle...
Hayırlı Mutlu bayramlar

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Rabbim hayırlı ve bereketli bayramlar yaşatsın inşallah..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramın kutlu olsun canım..sevgiler

Adsız dedi ki...

Senin de bayramin kutlu olsun, daha nice güzel bayramlara insallah.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM

yosunbuka dedi ki...

canım yazılarıma yeni blogumdan devam edeceğim linklerinde adresimi

http://yosunbukassrecipes.blogspot.com/

değiştirirsen sevinirim..ben de ekliyorum hemen blogunu..

sevgilerimle

Adsız dedi ki...

mutlu bayramlar..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails