11 Eylül 2008 Perşembe

MİNİK EVİMİN TURUNCU MUTFAĞI



yeni başlığım nasıl..... çok sevinçliyim çünkü bloglarda gördüğüm o başlıklara bakar bakar kıskanırdım.. benimde bir başlık resmim olsun isterdim.. ama nasıl yapıldığını bilmiyodum..bugün tesadüfen allah karşıma keyfi zamanlar bloğunun sahibi songülü çıkardı..bende isterim diyenlere yaparım hemen diyodu... hemen bende isterimm dedim..bir kaç saat içinde bana bu güzel başlık resmimi yaptı.. o kadar mutlu oldum ki anlatamam.. burdan birkez daha teşekkür etmek istiyorum.. çok sağol canım....iyiki bugün tanıdım seni...

nasıl olmuş arkadaşlar yakışmış dimi?................

2 yorum:

hatice dedi ki...

songül arkadaşım banada banner yapmış ama ben bir türlü ekleyemedim lütfen banada anlatabilirmisin
ayrıca bannerin çok güzel olmuş güle güle kullan songülünde eline saglık

Adsız dedi ki...

canım bannerin çok güzel olmuş güle güle kullan..alttaki tarifler nefis görünüyor ellerine sağlık canım..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails