7 Eylül 2008 Pazar

SOBE

İŞTE BENDE SOBELENDİM BU BENİM İKİNCİ SOBEM..
ARKADAŞIM FATOŞCUM SOBELEDİ BENİ.. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM KENDİSİNE VE CEVAPLARIMI ZEVKLE VERİYORUM

BUYRUN:
1.Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?
blog yazmaya ilk 23 şubatta 2008 de başladım.blog açmadan önce devamlı takip ediyodum blogları.......ve benimde bir bloğum olmalı dedim...bir iki ay sadece bloğuma isim düşündüm ama en sonunda nerden çıktıysa minik evimin turuncu mutfağı çıktı...heralde mutfağıma ne alırsam turuncu almamdan dolayı.........
2. Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?
konular genelde yemek ağırlıklı ama tabi ara ara yararlı bilgiler de yazmaya çalışıyorum... o an içimden nasıl yazmak geliyosa öyle yazıyorum... özen gösteriyorum tabii ama zorlamıyorum kendimi illa güzel yazıyım düzgün yazıyım diye.. yani içimden ne geçiyosa onu yazıyorum...
..3. Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
şimilik hiç bırakmaya niyetim yok... gidebildiği yere kadar gidecek..
4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
zorunlu bir hal almadı yalnız bazen arkadaşlarıma yorum yazmaya vaktım olmuyor sadece sayfalarını ziyaret edip çıkıyorum bu beni üzüyor.. herkese yorum bırakmak istiyorum ama bu çoğu zaman mümkün olamıyor... zaten yeni birşeyler yayınlamak bana hala büyük zevk veriyor..
5. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
e tabii ister istemez bazen feragat ediyorum.etmiyorum desem yalan olur...

bende canım disalimi ve huriyecimi sobeliyorum...

7 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım cevapladığın için teşekkürler...sevgiler..öptüm

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

slm canım nasılsın..sobeni okudum seni biraz daha yakından tanımış oldum bu arada bende eve ne alırsam turuncu alıyorum turuncu delisiyim anlıyacağın:) hayırlı ramazanlar kocaman sevgiler..

Disalce dedi ki...

canım öncelikle teşekkürler....

bi arkadaş daha sobeledi....ama onuda daha yazmadım zaten...aynı sobe olduğu için memnuniyetle cevaplarım...

öpüyorum.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim sobelendin mi sen:)) ne guzel cevaplar vermisin zevkle okudum tatlim,ayrica benide sobelemisin,eee bizede cevaplamak duser en kisa zamanda cevaplicam balim. Öpuldun..

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler,kırmızı biber salatası harika görünüyor bu arada:)

Disalce dedi ki...

MERHABA CANIM..SOBEMİ YAZDIM....

SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM...

Adsız dedi ki...

elifcim merhaba, ben songül :)

canım yorumunu aldım, başlığını yapacağım merak etme, bir aksilik olmazsa akşam hatta en geç sabaha gönderirim başlık kodunu ama özellikle istediğin bir başlık varmı, yada ne bileyim başlıkta kullanmak istediğin bir resim veya söz olabilir. bana bilgi verirsen sevinirim.

bu arada seni tanıdığıma sevindim :)
sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails